TMMOB Peyzaj Mimarları Odası
TMMOB
Peyzaj Mimarları Odası
UCTEA CHAMBER OF LANDSCAPE ARCHITECS

GÜNDEM

Yayına Giriş Tarihi: 23.03.2020
Güncellenme Zamanı: 23.03.2020 18:03:49
Yayınlayan Birim: GENEL MERKEZ

 

Güncellenme Zamanı: 23.03.2020 17:52:16

 
Dünya Sağlık Örgütü tarafından "pandemi" olarak ilan edilmesi ile Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan Yeni Koronavirüs (COVID-19) uyarısı ve İçişleri Bakanlığı`nın genelgeleri üzerine Odamız tarafından alınması gerekli sağlık önlemleri kapsamında, 24 Mart 2020 tarihinden itibaren bir sonraki duyuruya kadar uzaktan çalışma sistemine geçmektedir.
 

Dünya Sağlık Örgütü tarafından "pandemi" olarak ilan edilmesi ile Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan Yeni Koronavirüs (COVID-19) uyarısı ve İçişleri Bakanlığı`nın genelgeleri üzerine Odamız tarafından alınması gerekli sağlık önlemleri kapsamında, 24 Mart 2020 tarihinden itibaren bir sonraki duyuruya kadar uzaktan çalışma sistemine geçmektedir. Bu süre zarfında her türlü iş ve işlem için taleplerin, bağlı olunan Genel Merkez ve Şube mail adreslerine iletilmesi gerekmektedir.

Üyelik belgesi, Büro Tescil Yenileme, Proje Müelliflik Belgesi gibi belgeleri almak için, gerekli tüm evrakları eksiksiz şekilde Genel Merkez ve Şube mail adreslerine göndermeniz ve banka hesap numaralarına ödemelerin yapılması sonucu işleminiz gerçekleştirilerek belgenizin taranmış pdf doküman hali mail yoluyla tarafınıza iletilecektir. 

Belgenin aslına ihtiyaç duyulduğu durumlarda Genel Merkez ve Şubelerimizin kargo çıkış tarihleri her hafta Pazartesi ve Çarşamba günleri olarak belirlenmiştir. Bu kapsamda, belge başvurularının kargo sürelerinin de göz önünde bulundurularak yapılmasını önemle rica ederiz. Şehir içi belge taleplerinde ise kargo istemeyen üyelerimiz için belgelerin asılları Pazartesi ve Çarşamba günleri 14.00-16.30 arası teslim alınabilecektir. 

Üye kayıt başvuruları ise gerekli belgelerin ıslak imzalı olarak eksiksiz olması koşuluyla kargo ile gönderebilir, şahsen kayıt yaptırmak isteyenler gerekli belgelerin ıslak imzalı olarak eksiksiz olması koşuluyla, mail yolu ile Pazartesi ve Çarşamba günleri için alınan randevu saatleri içinde yapılacaktır.

Oda telefonlarımızdan 0312 418 62 50 numaralı hattımız; üye kayıt ve belge işlemleri için, 0312 418 15 06 numaralı hattımız ise muhasebe işlemleri için, Şube telefon numaraları hafta içi 10.30-12.30 ve 14.30-16.30 saatleri arasında erişilebilir durumda olacaktır.

 

Okunma Sayısı: 219

Tüm Gündem